Πέμπτη, 2 Μαρτίου 2017

Σας άφησα στα καταράχια του Μαχαιρά τις φλεγόμενες σάρκες μου



Εμπρός αδέρφια. Εμπρός για τη Μόρφου για τη Κερύνεια για το Βαρώσι. Εμπρός για τη Λύση, εμπρός για την ακραία έπαλξη, την ακραία προφυλακή της φυλής μας. Εμπρός αδέρφια μας φωνάζει ο ήρωας. Ελάτε μαζί μου! Σας άφησα στα καταράχια του Μαχαιρά τις φλεγόμενες σάρκες μου, περάστε από το θυσιαστήριο, σιγοκαίει ακόμα το κορμί μου! ΠΑΡΤΕ ΦΩΤΙΑ! Πάρτε φωτιά και ακολουθάτε μου, να πάμε να ανάψουμε στα σκλαβωμένα νεκροταφεία των πατέρων μας τα καντήλια των τάφων, να πορευτούμε σε λιτανεία λευτεριάς, και από το πρώτο καγκέλι του Απόστολου Ανδρέα, να συρθούμε γονατιστοί για να ανάψουμε το καντήλι του φιλότιμου που είναι σβηστό 43 χρόνια τώρα. Και εκεί, στο Άγιο μοναστήρι, να ψάλουμε το παμπάλαιο πολεμικό μας τροπάρι, να ψάλουμε τα ευχαριστήρια στην Παναγία, να ψάλουμε μυριόστομο τον εθνικό μας ύμνο. Και να στείλουμε με τα γαλανά κύματα της θάλασσας σε όλο τον κόσμο, το μήνυμα πως: Οι Έλληνες αξιώθηκαν να ελευθερώσουν άλλη μια φορά τη σκλάβα τους πατρίδα.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου